CEEPUS

Praktické Informace  Finance  Promo Materiály VŠE

Povinnosti před odjezdem

  1. Nominace a přihláška

    OZS nominuje studenta na zahraniční školu (nominační termíny jsou různé). Přihlášku podává student sám po nominaci dle pokynů zahraniční školy.

  2. Žádost o CEEPUS grant

    Student vyplní a podá online žádost o grant, čímž se posune koordinátorce VŠE, která ji schválí a odešle.

  3. Checklist a Akceptační dopis

    Student obdrží potvrzení o přijetí. Kopii akceptačního dopisu/e-mailu nahraje do checklistu v InSIS, ten je v InSIS zakládán bezprostředně po nominaci.

  4. Learning Agreement

    Student vyplní Learning Agreement (LA), tj. dohodu o předmětech, které chce studovat, a nahraje ji kompletně schválenou do checklistu v InSIS.

  5. Emergency Contact

    Student vyplní do formuláře údaje o osobě, kterou může v nouzové situaci OZS kontaktovat.

Povinnosti během / po návratu

  1. Learning Agreement „Changes“

    V případě změny předmětů student vyplňuje LA Changes. Kompletně schválený LA Changes nahraje do checklistu v InSIS.

  2. CEEPUS dokumenty

    Student vyplní potřebné dokumenty, nechá si je podepsat a orazítkovat koordinátorem na partnerské škole a následně nahraje do CEEPUS systému.

  3. Zpráva z pobytu

    Student vyplní zprávu v InSIS. Zprávu vyplňuje co nejpodrobněji, neboť slouží jako zdroj informací pro další vyjíždějící studenty.

  4. Transcript of Records

    Výpis studijních výsledků vystavuje zahraniční škola obvykle 1-3 měsíce po ukončení mobility. Verifikovatelnou kopii nahraje student do checklistu v InSIS.

  5. Uznání předmětů

    Student podá žádost o uznání předmětů proděkanovi své fakulty v InSIS. Uznání předmětů je dle studijního řádu povinné, a to v plném rozsahu.