Pracovní nabídka pro studenty: Asistent/ka

Oddělení zahraničních styků Vysoké školy ekonomické v Praze hledá pracovníka/pracovnici na pozici:

Asistent/asistentka OZS – Outgoing Exchange

Naše požadavky:

  • Student/studentka bakalářského či magisterského stupně na VŠE v Praze,
  • Aktivní znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2,
  • Znalost práce na PC (MS Excel, MS Word, MS Outlook, MS PowerPoint, MS Teams),
  • Výborné komunikační schopnosti,
  • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost, schopnost týmové spolupráce,
  • Spolupráce minimálně na jeden rok, práce během celého kalendářního roku (tj. částečně včetně letních měsíců),
  • Nástup v květnu/červnu 2023.

Náplň práce:

  • Administrativní podpora (kontrola dokumentů, vystavování potvrzení, přípravy podkladů) a zajištění běžného chodu oddělení,
  • Komunikace se studenty (českými i zahraničními),
  • Organizace aktivit jako Orientation Week, International and Study Abroad Fair, Welcome Back, letní školy (provázení zahraničních studentů a vyučujících na exkurze) atd.

Nabízíme:

  • Práci na cca 15-20 hodin týdně na dohodu o provedení práce,
  • Velmi příjemné pracovní prostředí,
  • Přátelský pracovní kolektiv.

 

V případě, že Vás tato nabídka zaujala, zašlete, prosím, svůj životopis a motivační dopis v angličtině na e-mailovou adresu ozs@vse.cz do 30. dubna 2023.